Martin Lindstrom har med bogen Afdelingen for sund fornuft givet os alle en rigtig tankevækkende bog. Der er SÅ meget, der bare ikke giver mening - og derfor burde denne bog være pensum for enhver, som skal arbejde med administration, kundeservice, organisationsteori m.v.
Jeg var DYBT imponeret over de mange eksempler, forfatteren oplister, for det er såre simpelt, når først man får blik for, hvor der mangler sund fornuft. Vi møder ALLE vanviddet under check ind i nogle lufthavne, og vi møder det også, når virksomheder har fuldkommen vanvittige regler, som ikke giver nogen mening.
I en tid hvor kunderne har opdaget, at de bare kan gå rundt om hjørnet eller blot skifte shopping-side, så bør denne bog få alle til at tænke sig grundigt om.
Jeg medgiver naturligvis bogen de fulde seks stjerner, og det haster, hvis du ønsker at finde bogen i trykt form. Bog & Ide har nogle eksemplarer i nogle af deres butikker, men ikke i alle - og jeg har selv købt bogen på bogudsalg, så det KAN være, at du skal have fat på den enten som e-bog eller lydbog. God læselyst. Du kommer ikke til at kede dig... :-)
Bogen kan købes som lydbog herfra: https://www.saxo.com/dk/afdelingen-for-sund-fornuft_martin-lindstrom_lydbog-download_9788726813777

Ingen kommentarer:
Send en kommentar