søndag den 10. september 2017

Annika Yderstræde - Næste generation - et portræt af Sophie Løhde

Lydbogen Næste generation havde et helt kapitel om Sophie Løhde, og jeg valgte forleden, at købe denne lydbog via Saxo her op til ministeren fylder år. Hun fylde 34 i morgen, hvilket jeg nævner på min private blog i morgen i en tillykke med dagen-artikel. Lydbogen er indlæst af Tina Kruse Andersen, og det er absolut en fornøjelse at høre om ministerens liv i det format forfatteren, Annika Yderstræde, har skrevet.


I den komplette bog behandles også Ida Auken, Johanne Schmidt-Nielsen, Simon Emil Ammitzbøll, og sidst men ikke mindst Morten Messerschmidt. Jeg vidste dog så meget om disse forfattere i forvejen, at jeg ikke valgte at købe den komplette bog.

Sophie Løhde er et meget privat menneske, og det giver sig også udslag i, at man ikke får ret meget nyt i forhold til det man tidligere har hørt, hvis man har fulgt med i pressen. Det kan så være et meget vidt begreb, når jeg som boganmelder i forvejen er en smule nørd udi det politiske. :-)

Dog er man glimrende underholdt, og lydbogen får fire stjerner ud af seks mulige. Et spændende projekt journalisterne har lavet, og jeg er sikker på portrætterne af de øvrige politikere er mindst lige så læseværdige...

Lydbogen med kapitlet om Sophie Løhde kan anskaffes herfra: https://www.saxo.com/dk/naeste-generation-et-portraet-af-sophie-loehde_annika-yderstraede_lydbog-download_9788711708668

Den komplette bog kan fås som e-bog herfra: https://www.saxo.com/dk/naeste-generation_lea-klaestrup-andersen-anders-wendt-jensen-poul-bonke-justesen-annika-yderstraede_epub_9788792334510

Ingen kommentarer:

Send en kommentar