onsdag den 26. juli 2017

Fie Friederichsen - Fede Fie - Min kamp tilbage til livet

Fie Friederichsen har med bogen Fede Fie - Min kamp tilbage til livet leveret en meget livsbekræftende bog på det helt rigtige tidspunkt. Jeg skrev et indlæg ovre på min private blog mens jeg var i gang med læsningen af denne bog med titlen Drop fysikismen! og jeg kan ikke skjule, at jeg er dybt imponeret.
Her er virkelig tale om en bog som netop kvalificerer sig til årets suverænt bedste ide til en mandelgave for den kan læses af alle, uanset alder.

Fie har kæmpet sig fra 140,7 kg. ned til 70 kg, og hendes vidnesbyrd går direkte i hjertet. Der er tale om en bog, som helt uden fordomme beskriver kampen mod overvægt på en måde, vi alle kan forholde os til.

Jeg har i forvejen anmeldt Henrik Røde Jensens beretning med Når livet bliver for fedt, men denne bog adskiller sig, fordi den viser, at overvægt ikke kender til alder. Vi kan alle kæmpe mod vægten på hver vores fase i livet, og da begge bøger er forskellige kan man ikke sige den ene er bedre end den anden. Der er bare tale om to historier med sin positive vinkel.

Det er så dejligt, at Fie netop bruger sin energi på, samtidig med hun er ved at læse til kostvejleder, at hjælpe andre - og hun har nogle rigtige gode pointer, som læseren også vil opdage ved læsningen af denne fantastiske bog.

Bogen fortjener de fulde seks stjerner ud af seks mulige for den personlige beretning, som virkelig rører en for sin ærlighed og direkte forklaring af denne beundringsværdige vægttabsrejse. Tak fordi vi fik chancen for at følge med i denne rejse.

Læs mere om og køb bogen herfra: https://www.saxo.com/dk/fede-fie-pb_fie-friederichsen_paperback_9788771599954

Ingen kommentarer:

Send en kommentar