torsdag den 1. december 2016

Ilse Sand - Find nye veje i følelsernes labyrint

Ilse Sand har igen skrevet en genial bog. Find nye veje i følelsernes labyrint giver læseren lov til at føle de inderste følelser, og giver nye vinkler på tidligere fordomme om hvad man må og hvad man ikke må. Hvordan misundelsen ikke kun er en negativ ting, men også er en skygge på andre, dybere, følelser.


Ilse Sand er en utrolig dygtig forfatter, hvilket jeg også fik konstateret, da jeg lod en god kammerat læse Værktøj til hjælpsomme sjæle efter jeg selv havde læst og anmeldt bogen. Peter sagde dengang: "Hvis alle skrev som Ilse, læste jeg flere bøger!"

Det var store ord, men bestemt berettigede. Ilse har en helt speciel stil og ærlighed i sine bøger, hvor anekdoterne på glimrende vis illustrerer pointerne, og jeg glæder mig allerede til hendes næste titel.

Find nye veje i følelsernes labyrint fortjener de fulde seks stjerner ud af seks mulige for den glimrende bog, der kan hjælpe alle blive skarpere på hvad der rører sig i følelsernes labyrint.

Læs mere om bogen, og køb den herfra: https://www.saxo.com/dk/find-nye-veje-i-foelelsernes-labyrint_ilse-sand_haeftet_9788792683151

Ingen kommentarer:

Send en kommentar