fredag den 17. juni 2016

Pernille Melsted - Tag dit lys hjem

Jeg indrømmer det gerne: jeg er dybt motiveret og opstemt efter læsningen af Pernille Melsteds seneste bog Tag dit lys hjem. Forfatteren skriver så passioneret og personligt, at jeg ikke kan få nok af den energi og det klarsyn hun bringer ind i sine bøger.

Det var lidt af et tilfælde da jeg for snart et årti siden fandt bogen Find din passion, og det har jeg sandelig ikke fortrudt for hele vejen gennem hendes forfatterskab har der været mange guldkorn at hente. Det er personlig udvikling i højt gear.

Allerede da jeg hørte om den næste bog via Facebook, som så altså blev netop denne bog, så vidste jeg, at den ville blive god. Jeg er bestemt ikke skuffet. Det er fire pletskud i træk, og jeg kan varmt anbefale alle at tage fat på hele livsrejsen, som simpelthen vil tage læseren til nye højder i eget liv.

Her bliver Jungs teorier om skygger gjort levende og moderne, samtidig med du nu får nøglen til at genfinde de ting du ubevidst har sat i skyggen. Jeg kan simpelthen ikke beskrive hvor livsbekræftende bogen er, for det skal opleves. Læseren kan gennemgå bogen i sit helt eget tempo, og der er ingen tvivl om, at du også vil blive vildt inspireret når først du hiver en af forfatterens bøger med på din bus- eller togtur.

Bogen får naturligvis de fulde seks stjerner ud af seks mulige for den helt igennem inspirerende og positive oplevelse. Denne bog er helt klart den bog du vil have med dig på din sommerferie. Jeg glæder mig allerede til næste bog fra hendes pen.

Du kan læse mere om bogen og købe den herfra: https://www.saxo.com/dk/tag-dit-lys-hjem_pernille-melsted_haeftet_9788702191417

Ingen kommentarer:

Send en kommentar