mandag den 4. januar 2016

Henrik Røde Jensen - Når livet bliver FOR FEDT

Forfatteren er Dennis Drejer, men bogen Når livet bliver FOR FEDT var aldrig blevet til noget uden Henrik Røde Jensen. Hans maleriske beskrivelser kunne ikke leveres af nogen anden. Lige fra tiden med Johnny Madsen, hele vejen frem til Bill Clinton i Danmark, og det efterfølgende liv med god og sund mad og motion, er en af de smukkeste rejser jeg nogensinde har læst.

Denne bog er så dejligt befriende, fordi den netop ikke handler om tossede kure, fordømmende blikke, eller vanvittige påstande fra folk, som ikke selv har prøvet rutsjeturen gennem overvægten. Den er inspirerende, fordi den fortæller præcis hvordan store mennesker tænker og føler når livet byder på modstand. Når livet bliver FOR FEDT vil være livsforandrende og motiverende for enhver, der har været overvægtig, og jeg føler mig utroligt privilegeret over at have fået lov til at anmelde bogen.

Den får de fulde seks stjerner ud af seks mulige for at være den biografi jeg skulle have læst straks den kom ind af døren. Jeg fortryder ikke læsningen af de andre bøger jeg har kunne anmelde i mellemtiden, men må sige, at denne bog burde være julegaven til enhver der har prøvet alt, og fejlet. Efter læsningen af denne bog er jeg stensikker på alle kan komme tilbage til livet og en normal vægt.

Læs mere og køb bogen herfra: https://www.saxo.com/dk/naar-livet-bliver-for-fedt_dennis-drejer_indbundet_9788740607703.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar