onsdag den 13. januar 2016

Belinda Bramsnæs - Headhunterens guide til det gode CV

Belinda Bramsnæs har med bogen Headhunterens guide til det gode CV lavet den ultimative guide til såvel den ledige jobsøgende som den erfarne medarbejder, som er begyndt at kigge efter nye udfordringer.

Her er virkelig mange guldkorn, og læseren får straks forståelsen af hvorfor han eller hun skal sætte sig i læserens sted. Der kæmpes om opmærksomheden hos modtageren af ens ansøgninger i ca 20 sekunder. Du har derfor kun ét skud i bøssen, når du vil sikre dig, at du kommer i bunken som indkaldes til en samtale - og den chance bliver du stensikkert langt dygtigere til at udnytte, hvis du læser denne bog.

Det var en sand fornøjelse at læse bogen. Jeg fik den i postkassen i går, og jeg læste den simpelthen med det samme. Hvis ikke jeg havde haft en aftale udenbys tidligere på dagen, ville jeg allerede have skrevet denne anmeldelse i formiddags. Den er simpelthen så spændende, og jeg kan love, at bogen er sin vægt værd i guld.

Derfor gives de fulde seks stjerner for den bedste bog om emnet. Den ideelle gave til en god ven, der søger nyt job.

Læs mere om bogen her: https://www.saxo.com/dk/headhunterens-guide-til-det-gode-cv_belinda-bramsnaes_haeftet_9788771592627.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar