tirsdag den 25. november 2014

Ilse Sand - Værktøj til hjælpsomme sjæle

Ilse Sand har lavet en fantastisk bog, nemlig Værktøj til hjælpsomme sjæle. Bogen er fantastisk velskrevet - en kammerat udtrykte det således: "Hvis alle skrev som Ilse, læste jeg flere bøger" efter jeg havde anbefalet ham at læse den da han netop befinder sig i målgruppen, og vi ligner hinanden som tvillinger.

Bogen giver alle hjælpsomme mennesker svar på det, som udfordrer os alle, nemlig hvor langt SKAL jeg gå, HVORDAN kan jeg hjælpe bedre, og hvordan sætter jeg grænser i mit liv, så jeg BÅDE hjælper mere effektivt, men også skaber fundamentet for at vedligeholde mit eget helbred.
Bogen burde læses af alle, som har prøvet at gå ned med stress og/eller har prøvet frustrationerne hvor man føler, at man giver sig fuldt og helt og alligevel ikke får de ønskede resultater.

Jeg ville ønske bogen var skrevet for længe siden, og giver den de fulde seks stjerner ud af seks mulige. En ideel julegaveide under træet her til juleaften. :-)

Læs mere om bogen, og køb den herfra: http://www.saxo.com/dk/vaerktoej-til-hjaelpsomme-sjaele_ilse-sand_haeftet_9788792683113.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar