onsdag den 19. marts 2014

Joan Ørting - Hvad vil du ha'?

Jeg har tidligere anmeldt et par bøger fra Joans pen, nemlig bøgerne Ta' mig og Varm weekend. Sidstnævnte havde hun samskrevet med Karen Seneca.

Bogen er dejlig livsbekræftende, og et frisk indspark såvel til folk i etablerede forhold som et positivt los i rumpen til de singler, som måske er såret lidt på stoltheden i deres desparate søgen efter den eneste ene.

Det er næppe nogen overraskelse for dem, der følger mine talrige blogs om emnet [Løst og fast om sex og samliv & Analguiden], at jeg er tilhænger af den legende tilgang til tingene som Joan lægger for dagen. Som jeg erkender i min første anmeldelse var jeg bestemt ikke fan af Joans tanker da hun deltog i Sexskolen på TV3. Faktisk synes jeg tingene blev skøjtet henover. Det er først når du sætter dig med kaffe i koppen og bogen i hånden, at du opdager de mange nuancer som Joan byder på. En yderst spændende sexolog, og helt klart med i top 5 af Danmarks sexologer.

Bogen er velskrevet, og hvert afsnit kan tages bid for bid. Ingen lange tekster her, og det virker - som tidligere - helt genialt og letlæst. Du vil lynhurtigt opdage, at tiden går rigtig godt i Joans selskab. Hun har virkelig givet læseren en rigtig god oplevelse, og fortjener fem store stjerner ud af seks mulige.

Læs mere om bogen her: http://www.saxo.com/dk/hvad-vil-du-ha_joan-oerting_haeftet_9788777313752

Ingen kommentarer:

Send en kommentar