mandag den 12. december 2011

Christian Dorph, Simon Pasternak - Jeg er ikke her

Denne afslutning på trilogien, Jeg er ikke her, var intet mindre end fantastisk. På en måde ville jeg gerne holde liv i polititrioen længst muligt - ved kun at læse den i små bidder - men samtidig måtte jeg også bare, endnu engang fortære denne fantastiske roman. Den bringer dig rundt i et helt spind af intriger der går på kryds og tværs af hele følelsesspekteret, og læseren får spænding til det sidste.
Hvis denne trilogi blev filmatiseret var der så afgjort potentiale, for selv Anna Pihl kan ikke følge med når Larsen, Rohde og Anita har gang i efterforskningen.

Læs mere om bogen her: http://gyldendal.dk/boeger-til-voksne/skoenlitteratur-digte/9788702110371/jeg-er-ikke-her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar